Friday 15 November 2019

Menghabiskan Cuti Bersama Kiddos

Assalamualaikum guys

Semalam aku angkut Khaulah dan adik pergi Aeon sebab hubby malas nak work. Nasib dapat hubby kelek kesana kemari so 24 jam la depan mata. Takda la isu pura-pura bujang sebab dah depan mata ye dok kahkah. From Melor ke Pasir Mas ambil masa 45minit ya guys sebab nak ke ofis aku. Before ni ofis aku di Bazar Tok Guru jerrr. Tapi sebabkan tailor banyak dah ke Pasir Mas, so aku beralih arah ke sana dan bina kedai sendiri (partner punya) kat sana. 

Nak ceritanya, semalam plan nak pegi cuci mata je disebabkan kami berdua tiada mood nak buat kerja. Tapi kene jugak la masuk ofis settle postage dulu. Maklumlah takboleh nak harapkan staf saja sebab diorang masih lagi baru.

Beginilah pos setiap harinyo. Target nak 100 parcel sehari masih belum capai. Korang doakan ya!

Lepas siap semua ni baru la gerak ke Aeon Kota Bharu. Kat sini nak pergi mana je kalo shopping mall ada dua je. Kalo bukan Tesco, ke Aeon. Tapi Aeon besar sikit tu pegi sana ditambahla aku malas nak berpanas-panasan since ada budak kecik kan. Nak pegi pantai lambat sangat perjalanan. Dah sampai sana ohhh panas lagi. Kan dah cakap aku ni puteri lilin :D

Setiap minggu aku akan kesini so dah boleh teka da setiap kedai ada apa kat sana. Tapi semalam aku teringin nak naik dinosour yang ramai orang slalu naik tu.


Memula ajak khaulah main dia takut. Pahtu aku naik ngn adik. Then baru dia nak naik. Adui khaulah uii. Lenkali jangan macam macam la.

Naik dia 1 dewasa dan 1 budak cuma RM10 untuk 15minit.
(Sebab nak jimat aku berenti separuh jalan tukar dgn adik. wakakakaka)

After main aku g DIY nak cari cleaning house punya barang. Yezza dan adik dgn khaulah lagi sekali buat hal.


Tempat sedut jamban pon jadik eh korang. Alahai. Diorang ingat tu topi so letak atas pala. Choi.

Then kami pegi makan baru balik. Saje je nak cerita setiap minggu buat ape. Senang simpan sini esok esok dah jadi nenek aku bole cerita kat cucu aku ni mak bapak korang buat keje macam ni. wakakaka. Malu lantak korang la. Ada mak kesahh?

No comments:

Post a Comment